PODZIEL SIĘ

Toyota wprowadziła niedawno na rynek amerykański nową kampanię reklamową Camry Hybrid. Czy faktycznie auto jest aż tak dobre?

Hybrydowa Toyota Camry wyposażona jest w silniki spalinowy jak i elektryczny, które łącznie mają 200KM. Trzeba przyznać, że to dość sporo jak na tego typu samochód. Japoński koncern aby być również reprezentantem ekologicznych rozwiązań postanowił wdrożyć w życie cykl nowych reklam, które porównują nowy samochód do tych używanych w wyścigach NASCAR. Połączenie dużej mocy i prędkości z ekologią? Proszę bardzo! Ja miałbym jednak małe zastrzeżenia co do pomysłu na reklamy.

[youtube]http://youtu.be/H7ela8Cs_-E[/youtube]

[youtube]http://youtu.be/vngPjKrr6Wo[/youtube]

[youtube]http://youtu.be/SggOH3geAHw[/youtube]

PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykułNowa B-Klasa, pierwsze info, zdjęcia i film
Następny artykułHockenheim odtworzone w grze video
Robert Ocetkiewicz
Od wielu lat pasjonat motoryzacji. Pomysł na stworzenie serwisu o tej tematyce zrodził się w jego głowie już dawno, ale dopiero w 2011 roku znalazł czas, aby się temu poświęcić. Data 4 sierpnia została więc u niego zapisana w kalendarzu jako początek czegoś nowego i przygody, która ma nadzieję zaowocuje dobrymi tekstami i sporym gronem wiernych czytelników.