PODZIEL SIĘ

Dzięki urokowi czarującego i prowokującego ?bohatera”, 60-sekundowy spot reklamowy, którym marka FIAT promuje nowego Fiata 500 Abarth 2012, przekroczył 1 milion wyświetleń na YouTube w ciągu zaledwie tygodnia.

Spot internetowy zatytułowany “Seduction” (ang. Uwodzenie) miał swój debiut w obecności setek dziennikarzy podczas tegorocznego Salonu Samochodowego w Los Angeles, a następnie został zamieszczony na kanale marki FIAT na YouTube. Nie był on nigdy emitowany przez tradycyjne stacje telewizyjne, ani telewizję kablową, ale szybko rozpowszechnił się w Internecie zdobywając coraz to większą popularność.

W spocie, zmysłowa i niezwykle atrakcyjna modelka ucieleśniając wyjątkowe cechy Fiata 500 Abarth, uosabia, jakie niepowtarzalne wrażenia i emocje czekają na każdego, kto, tym bardziej pierwszy raz, spotyka i poznaje ten sportowy samochód. Końcowe przesłanie jest prowokujące: “Fiat 500 Abarth. Nigdy nie zapomnisz chwili, gdy po raz pierwszy go ujrzałeś”.

“Jesteśmy szczęśliwi, że spot reklamowy przyciągnął uwagę aż tylu osób z całego świata”, mówi Olivier Francois, odpowiedzialny za markę FIAT i dyrektor marketingu Chrysler Group LLC. “To, co zostało stworzone jako spot na premierę Fiata 500 Abarth w U.S.A.,  zdobywa światowy rozgłos i dużą popularność. Stał się czarującym sposobem na podsycenie entuzjazmu związanego z najnowszym modelem, ale zarazem sposobem na to, aby ludzie go poznali” – dodaje.

Kontrowersyjny spot reklamowy Fiata 500 można zobaczyć poniżej.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=cpi2IAec9Ho[/youtube]

PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykułAudi zwyciężyło ADAC
Następny artykułTytuł “sportowego auta roku” przypada Audi R8
Robert Ocetkiewicz
Od wielu lat pasjonat motoryzacji. Pomysł na stworzenie serwisu o tej tematyce zrodził się w jego głowie już dawno, ale dopiero w 2011 roku znalazł czas, aby się temu poświęcić. Data 4 sierpnia została więc u niego zapisana w kalendarzu jako początek czegoś nowego i przygody, która ma nadzieję zaowocuje dobrymi tekstami i sporym gronem wiernych czytelników.