PODZIEL SIĘ

To prototyp zapowiadanego wcześniej konceptu Wild Rubis.

Najnowsze dzieło marki DS ma 4,55 m długości, 1,86 m szerokości i 1,61 m wysokości, a rozstaw osi to 2,73 m. DS 6WR korzysta z technologii Grip Control, która zapewnia skuteczne przeniesienie napędu w każdych warunkach bez konieczności odwoływania się do napędu na cztery koła.

Pod maską może znaleźć się jednostka napędowa 1.6 e-THP 160 lub 1.6 THP 200 z bezpośrednim wtryskiem sekwencyjnym zasilanym wysokociśnieniową pompą paliwową oraz z turbosprężarką typu Twin Scroll. Silniki współpracują z 6-przełożeniową automatyczną skrzynią biegów.

DS 6WR został zaprojektowany w Paryżu, jednak będzie jednym z filarów strategii rozwoju marki DS w Chinach. Po DS5 wprowadzonym do sprzedaży we wrześniu 2013 roku i DS 5LS, który na rynek trafił pod koniec marca, DS 6WR będzie trzecim już DS produkowanym w Chinach w fabryce w Shenzhen. DS 6WR zostanie wprowadzony na rynek pod koniec roku i w pierwszej kolejności trafi do klientów Państwa Środka.

Źródło: Mototarget, Citroen

PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykułVolkswagen Passat B6 opinie o modelu. Wady, popularne awarie i problemy
Następny artykułVolkswagen Touareg po lekkiej zmianie twarzy
Robert Ocetkiewicz
Od wielu lat pasjonat motoryzacji. Pomysł na stworzenie serwisu o tej tematyce zrodził się w jego głowie już dawno, ale dopiero w 2011 roku znalazł czas, aby się temu poświęcić. Data 4 sierpnia została więc u niego zapisana w kalendarzu jako początek czegoś nowego i przygody, która ma nadzieję zaowocuje dobrymi tekstami i sporym gronem wiernych czytelników.