PODZIEL SIĘ

Okazuje się, że poszerzenie oferty o trzy modele wystarczyło, aby sprzedaż wzrosła dwukrotnie.

Dobre wyniki finansowe popularnego AMG to przede wszystkim zasługa kompaktowych Mercedesów. Mowa o klasie A, CLA oraz GLA. Cała trójka w wersji AMG cieszy się sporym uznaniem wśród klientów.

W pierwszym kwartale tego roku zanotowaliśmy aż o 50 procent większą sprzedaż – chwali się szef AMG Tobias Moers na łamach niemieckiego Automobilwoche. – Jestem przekonany, że w tym roku będziemy kontynuować ten trend – dodaje. W tej chwili celem sprzedażowym na ten rok jest 45 tysięcy egzemplarzy modeli AMG.

Co ciekawe, w poprzednim roku udało się sprzedać 32 tysiące sztuk aut od tunera. To znacznie powyżej planów AMG, które zakładało sprzedaż 30 tysięcy egzemplarzy do roku 2017! – Teraz pracujemy nad nową strategią – komentuje Moers.

Najnowszym modelem od AMG jest S 63 AMG Coupe, czyli auto, które zastąpiło CL 63 AMG. Dwudrzwiowa S Klasa ma 5,5 silnik V8 z podwójnym turbo, który generuje 577 KM i moment obrotowy na poziomie 900 Nm. Luksusowe coupe rozpędza się dzięki temu od 0 do 100 km/h w 4,3-sekundy. W wersji z napędem na cztery koła, sprint jest jeszcze szybszy – 3,9-sekundy.

PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykułBMW serii 3 E46 opinie. Największe wady, problemy i usterki
Następny artykułHonda S660 – mały Japończyk, który może sporo namieszać
Robert Ocetkiewicz
Od wielu lat pasjonat motoryzacji. Pomysł na stworzenie serwisu o tej tematyce zrodził się w jego głowie już dawno, ale dopiero w 2011 roku znalazł czas, aby się temu poświęcić. Data 4 sierpnia została więc u niego zapisana w kalendarzu jako początek czegoś nowego i przygody, która ma nadzieję zaowocuje dobrymi tekstami i sporym gronem wiernych czytelników.