Podobnie jak w ostatnich latach, pierwsze miejsce zajęła Toyota.
Właśnie została zaprezentowana kolejna edycja rankingu Best Global Brands prowadzonego przez Interbrand. Wynika z niego, że najcenniejszą marką motoryzacyjną, po raz kolejny okazała się Toyota. Drugie miejsce przypadło Mercedesowi, a trzecie BMW. Co ciekawe, japońska marka jest warta o 20 procent więcej niż przed rokiem. Tym samym zajmuje ósme miejsce w zestawieniu najbardziej wartościowych marek w ogóle. Pierwsze w całościowym zestawieniu przypadło Apple, drugie zajęło Google, a trzecie Coca-Coli.
Klienci, którzy oceniali marki, w Toyocie przede wszystkim cenią sobie solidność oraz wiarygodność. Ponadto firma postrzegana jest jako bardzo innowacyjna, ponieważ cały czas wdraża nowe technologie, które powodują, że auta są bardziej ekonomiczne i przyjazne dla środowiska.
Poniżej znajduje się pełna lista dziesięciu najcenniejszych marek motoryzacyjnych według rankingu Best Global Brands: