PODZIEL SIĘ
Volkswagen e-Golf

Volkswagen e-Golf doczekał się niższych cen w Polsce. Teraz będzie kosztował o 14 proc. mniej, czyli przyjdzie nam za niego zapłacić prawie 142 000 złotych.

Model otrzymał właśnie nowy cennik. Teraz za standardową wersję e-Golfa zapłacimy 141 800 złotych. Warto wspomnieć, że mimo tej znaczącej obniżki, pakiet wyposażenia nie uległ zmianie. Volkswagen e-Golf posiada w standardzie m.in.

  • LED-owe reflektory z przodu i z tyłu
  • Wielofunkcyjną, obszytą skórą kierownicę 3-ramienną oraz dźwignię zmiany biegów, która także została obszyta skórą
  • Asystenta podjazdu i zjazdu
  • System rozpoznający zmęczenie kierowcy
  • Aktywny system ochrony pasażerów “PreCrash”
  • Klimatyzacja z regulacją automatyczną “Climatronic”
  • Komputer pokładowy “Premium” z kolorowym wyświetlaczem TFT
  • Lusterka boczne regulowane elektrycznie, podgrzewane, lusterko asferyczne po stronie kierowcy
  • Aktywny tempomat ACC do 210 km/h z automatyczną regulacją odległości i Front Assist
  • Wybór profilu jazdy
  • Car-Net: Security & Service
  • System nawigacji satelitarnej Discover Media z 8-calowym ekranem, 8 głośnikami, obsługą Apple CarPlay, Bluetooth, czytnikiem kart SD, mapą Europy oraz Car-Net: Guide & Inform Plus: komunikaty drogowe online, wyszukiwanie celów specjalnych online, import import celów online,stacje benzynowe, wiadomości, parkingi, moje cele specjalne, pogoda, raport o stanie samochodu oraz wyszukiwanie celów specjalnych online.

Volkswagen e-GolfPod maską modelu znajdziemy silnik elektryczny generujący moc 136 KM oraz zapewniający maksymalny moment obrotowy na poziomie 290 Nm. Dzięki niemu Volkswagen e-Golf osiągnie pierwszą setkę po 9,6 sekundy. Całość zasilają baterie o pojemności 35,8 kWh. Według norm NEDC model na jednym ładowaniu przejedzie do 300 km. Jako, że są to pomiary mało realne do życiowych warunków, to bardziej powinniśmy zaufać wartości wykazanej według WLTP. Przedstawia się ona ciut gorzej i wynosi 231 km na jednym ładowaniu.

W tym roku na drogach pojawi się ósma generacja modelu Volkswagen Golf, lecz raczej nie doczeka się ona swojej elektrycznej odsłony. Teraz najciekawszym elektrykiem w ofercie marki będzie Volkswagen ID.3, który jeszcze przed swoją oficjalną premierą cieszył się ogromnym zainteresowaniem, a zwłaszcza jego edycja “1ST”.

Volkswagen e-Golf