PODZIEL SIĘ

Dodge ruszył kilka miesięcy temu ze swoją nową kampanią reklamową dla kolejnego modelu Ram. Pickup ten cieszy się sporą popularnością w USA. Czy to wszystko za sprawą filmów ?Code of the West?? 

Przede wszystkim w oczy rzuca się to, że teraz reklamowana jest bardziej sama marka Ram, a nie Dodge. Obecnie Dodge, należy do koncernu Chrysler, a ten z kolei w 52% do włoskiego Fiata. Trochę to skomplikowane, ale po niedawnym kryzysie finansowym w branży motoryzacji pojawiło się sporo zmian. W każdym razie można zobaczyć tutaj pewien paradoks. Od zawsze wyczuleni na piękno i estetykę Włosi robią teraz kampanie marketingowe (pewnie nie bezpośrednio, ale jednak jakiś wpływ mieć muszą) dla Amerykanów i to w dodatku takich, którzy jeżdżą po bezdrożach, są brudni i nieokrzesani, a auta traktują wyłącznie jako narzędzie pracy. To trochę tak jakby fryzjer miał się nagle zabrać za rąbanie drewna.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Q5Oewn7bUlQ&feature=player_embedded[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Q0f8MtXNcI4&feature=player_embedded[/youtube]

PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykułPassat jako cabrio i SUV
Następny artykułBugatti sprzedało 8 Veyronów. Jednemu klientowi
Robert Ocetkiewicz
Od wielu lat pasjonat motoryzacji. Pomysł na stworzenie serwisu o tej tematyce zrodził się w jego głowie już dawno, ale dopiero w 2011 roku znalazł czas, aby się temu poświęcić. Data 4 sierpnia została więc u niego zapisana w kalendarzu jako początek czegoś nowego i przygody, która ma nadzieję zaowocuje dobrymi tekstami i sporym gronem wiernych czytelników.