PODZIEL SIĘ

Skoda Vision D została po raz pierwszy pokazana już w marcu tego roku. Teraz mamy kilka zdjęć tego auta. W takim towarzystwie aż chce się kupić nową Skodę.

Najnowszy pojazd koncepcyjny marki ma wyraźnie zdefiniowane kształty. Już na pierwszy rzut oka widoczna jest wysoka dbałość o szczegóły. Nie sposób nie dostrzec też nowego logo, które ma teraz bardziej wyrazisty charakter.

Typowe dla marki Skoda elementy stylistyczne zyskały odświeżony, nowoczesny wygląd. Duży rozstaw osi i krótkie zwisy zapewniają samochodowi taką konstrukcję, przy której możliwa jest ponadprzeciętna przestronność wnętrza, a w połączeniu z dynamiczną linią dachu sprawiają, że pojazd wygląda bardzo atrakcyjnie.

Płynne połączenie dachu z pokrywą bagażnika podkreśla wyrafinowany wygląd auta i jego niezwykłą funkcjonalność. Wysoka przydatność w codziennym użytkowaniu oraz wyrazisty design wnętrza to typowe dla marki cechy. Teraz zostały zinterpretowane na nowo i w pojeździe koncepcyjnym prezentują się w nowocześniejszej formie. Osłona chłodnicy z dyskretnym, błyszczącym wykończeniem, przypomina napięte struny harfy i symbolizuje nową estetykę czeskiego producenta.

PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykułPojazd napędzany Colą i Mentosami pobił nowy rekord
Następny artykułPolski klub miłośników Mustanga w muzycznym utworze
Robert Ocetkiewicz
Od wielu lat pasjonat motoryzacji. Pomysł na stworzenie serwisu o tej tematyce zrodził się w jego głowie już dawno, ale dopiero w 2011 roku znalazł czas, aby się temu poświęcić. Data 4 sierpnia została więc u niego zapisana w kalendarzu jako początek czegoś nowego i przygody, która ma nadzieję zaowocuje dobrymi tekstami i sporym gronem wiernych czytelników.