PODZIEL SIĘ

W ramach kampanii promującej Citigo, ŠKODA Auto podpisała umowę o strategicznym partnerstwie z legendarnym didżejem Tiësto. Stworzył on specjalne nagranie video, które będzie miało swą premierę dziś na profilu marki ŠKODA na Facebooku: www.facebook.com/skoda.

Dodatkowo, na podstawie utworu Tiësto, powstał specjalny remiks, który będzie można bezpłatnie pobrać ze strony ŠKODY na Facebooku, już od 21 grudnia.

Tiësto to urodzony w Holandii w 1969 roku didżej i producent muzyczny, który został wielokrotnie nagrodzony tytułem najlepszego DJ-a w plebiscycie czasopisma muzycznego DJ Magazine, poświęconego muzyce tanecznej. Tiësto prowadzi autorską audycję radiową zatytułowaną Tiësto’s Club Life, emitowaną m.in. w Holandii, Wielkiej Brytanii, a także w Polsce, na antenie RMF MAXXX.

Nowe Citigo na rodzimym, czeskim rynku, pojawiło się jesienią br. W pozostałych europejskich krajach będzie dostępne już latem 2012. Na początku, Citigo będzie oferowane w wersji trzydrzwiowej, następnie pojawi się również jego pięciodrzwiowa odmiana.

Citigo jest samochodem miejskim, ale jednocześnie oferuje bardzo przestronne wnętrze, jest ekonomiczne i atrakcyjne z wyglądu. Oprócz tego, wyposażono je w wiele przemyślanych, przydatnych w mieście rozwiązań. Podczas rynkowej premiery, samochód będzie oferowany z dwoma nowymi, trzycylindrowymi silnikami benzynowymi 1.0 do wyboru, o mocy 60 KM i 75 KM.