PODZIEL SIĘ

Marka Alfa Romeo zajęła wysokie 3. miejsce w klasyfikacji generalnej ?V Badania Satysfakcji Dealerów Samochodowych 2011″, przygotowanego przez specjalistów z firmy Ernst & Young oraz Polską Izbę Motoryzacji.

Sportowa marka z Mediolanu ?wjechała? na podium awansując w rankingu z 7. miejsca zajmowanego w 2010 roku. Marka Fiat zanotowała najwyższy wzrost w stosunku do wyników z zeszłego roku awansując aż o 7 miejsc i zajmując 9. pozycję na 26 badanych marek. Udany debiut w tegorocznym badaniu zaliczyła marka Lanciaplasując się finalnie w środku stawki.

“Od kilku lat sukcesywnie pracujemy nad podniesieniem zadowolenia z dystrybucji samochodów Alfa Romeo przez naszych Dealerów. W ubiegłym roku zajęliśmy 7. miejsce w badaniu satysfakcji dealerów, tegoroczny awans o 4 pozycje i zajęcie 3-go miejsca w Polsce odbieramy jako bardzo duży sukces. Nowa gama pięknych, zaawansowanych technicznie, bezpiecznych i niezawodnych samochodów ułatwiła nam realizowanie wspólnie z Dealerami coraz to ambitniejszych celów sprzedażowych. Jednak głównie sukces komercyjny marki oparł się na dużym zrozumieniu Dealerów i producenta, współpracy opartej na partnerstwie. Nie zamierzamy spoczywać na laurach. Taka ocena cieszy, ale i obliguje do utrzymywania równie wysokiego poziomu w przyszłości”mówi Leszek Sukiennik, Szef Marki Alfa Romeo na rynku polskim.

PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykułAston Martin udowadnia, że Cygnet to nie iQ
Następny artykułLegendarny DJ promuje Skodę Citigo
Robert Ocetkiewicz
Od wielu lat pasjonat motoryzacji. Pomysł na stworzenie serwisu o tej tematyce zrodził się w jego głowie już dawno, ale dopiero w 2011 roku znalazł czas, aby się temu poświęcić. Data 4 sierpnia została więc u niego zapisana w kalendarzu jako początek czegoś nowego i przygody, która ma nadzieję zaowocuje dobrymi tekstami i sporym gronem wiernych czytelników.