Marka Alfa Romeo zajęła wysokie 3. miejsce w klasyfikacji generalnej ?V Badania Satysfakcji Dealerów Samochodowych 2011″, przygotowanego przez specjalistów z firmy Ernst & Young oraz Polską Izbę Motoryzacji.
Sportowa marka z Mediolanu ?wjechała? na podium awansując w rankingu z 7. miejsca zajmowanego w 2010 roku. Marka Fiat zanotowała najwyższy wzrost w stosunku do wyników z zeszłego roku awansując aż o 7 miejsc i zajmując 9. pozycję na 26 badanych marek. Udany debiut w tegorocznym badaniu zaliczyła marka Lanciaplasując się finalnie w środku stawki.
“Od kilku lat sukcesywnie pracujemy nad podniesieniem zadowolenia z dystrybucji samochodów Alfa Romeo przez naszych Dealerów. W ubiegłym roku zajęliśmy 7. miejsce w badaniu satysfakcji dealerów, tegoroczny awans o 4 pozycje i zajęcie 3-go miejsca w Polsce odbieramy jako bardzo duży sukces. Nowa gama pięknych, zaawansowanych technicznie, bezpiecznych i niezawodnych samochodów ułatwiła nam realizowanie wspólnie z Dealerami coraz to ambitniejszych celów sprzedażowych. Jednak głównie sukces komercyjny marki oparł się na dużym zrozumieniu Dealerów i producenta, współpracy opartej na partnerstwie. Nie zamierzamy spoczywać na laurach. Taka ocena cieszy, ale i obliguje do utrzymywania równie wysokiego poziomu w przyszłości” –mówi Leszek Sukiennik, Szef Marki Alfa Romeo na rynku polskim.