W przypadku obu modeli zastosowano sześciocylindrową jednostkę benzynową 3,8 l z turbosprężarką i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
Silnik produkuje 520 KM w wariancie Turbo i 560 KM w Turbo S i współpracuje z siedmiobiegową przekładnią dwusprzęgłową PDK oraz systemem auto start/stop. Producent deklaruje, że średnie spalanie zostało zredukowane o 16% do zaledwie 9,7 litra na 100 kilometrów.
[frame src=”http://motoday.pl/wp-content/uploads/2013/05/Porshe-911-Turbo-2.jpg” link=”http://motoday.pl/wp-content/uploads/2013/05/Porshe-911-Turbo-2.jpg” target=”_self” width=”300″ height=”199″ alt=”Premium WordPress Themes” align=”right” prettyphoto=”true”]Porsche 911 Turbo wyposażone w pakiet Sport Chrono przyspiesza od 0 do 100 km/h w 3,2 sekundy, natomiast odmiana S jest szybsza o 0,1 sekundy. W obu przypadkach prędkość maksymalna wynosi 318 km/h. W porównaniu z modelem Carrera 4, długość nowych propozycji Porsche wzrosła o 40 mm do 4490 mm, a szerokość o 28 mm do 1878 mm. Wersje Turbo wyróżniają się też 20-calowymi obręczami aluminiowymi, a w odmianie S producent zastosował dodatkowo reflektory stworzone w całości w oparciu o diody LED.
Oprócz tego, nowe 911 Turbo i Turbo S otrzymały układ czterech skrętnych kół, elektrycznie regulowany spoiler przedni oraz wysuwane tylne skrzydło. Wszystkie te zabiegi pozwoliły uzyskać czas okrążenia północnej pętli toru Nurburgring na poziomie 7 minut 30 sekund (Turbo S).
Źródło: Porsche, informacja Mototarget.pl