PODZIEL SIĘ

Cztery litry pojemności i 560 KM mocy. Takie kombi chciałby niejeden tata.

W polskich salonach Audi można już zamawiać najnowszy, sportowy model z Ingolstadt ? RS 6 Avant. To świetne połączenie 412 kW (560 KM) mocy i 700 Nm momentu obrotowego, z ogromnymi walorami użytkowymi przydatnymi na co dzień i w czasie wolnym.

[frame src=”https://motoday.pl/wp-content/uploads/2013/05/rs6130059_large.jpg” link=”https://motoday.pl/wp-content/uploads/2013/05/rs6130059_large.jpg” target=”_self” width=”300″ height=”199″ alt=”Premium WordPress Themes” align=”left” prettyphoto=”true”][frame src=”https://motoday.pl/wp-content/uploads/2013/05/rs6130063_large.jpg” link=”https://motoday.pl/wp-content/uploads/2013/05/rs6130063_large.jpg” target=”_self” width=”300″ height=”199″ alt=”Premium WordPress Themes” align=”left” prettyphoto=”true”]Audi RS 6 Avant kosztuje 499 280 zł. Ten sportowy model wyposażono w silnik V8 biturbo z bezpośrednim wtryskiem, o pojemności 3 993 cm3. Mimo dużej pojemności, dzięki zastosowaniu systemu Cylinder On Demand, zużycie paliwa w trybie jazdy mieszanej wynosi jedynie 9,8 litra na 100 km. Warto podkreślić, że elementami seryjnymi samochodu są: pneumatyczne zawieszenie RS adaptive air suspension, zintegrowany z systemem wyboru dynamiki jazdy Audi drive select sportowy mechanizm różnicowy oraz dynamiczny układ kierowniczy, którego przełożenie uzależnione jest od prędkości.

Stylistyka Audi RS 6 Avant jest bardzo sportowa. To efekt użycia wielu stylizowanych na matowe aluminium lub błyszczących elementów ozdobnych, czarnych osłon oraz poszerzonych progów i wnęk kół. Ponadto ma relingi RS na brzegach dachu, dyfuzor i dwie końcówki rur układu wydechowego RS. Na życzenie, dostępny jest sportowy układ wydechowy RS z czarnymi nakładkami na końcówkach rur.

W wyposażeniu seryjnym nowego Audi RS 6 Avant znajdziemy automatyczną, czterostrefową klimatyzację, system nawigacji MMI Navigation plus z panelem dotykowym MMI touch i system nagłaśniający Audi sound system z dziesięcioma głośnikami. Paleta najbardziej zaawansowanego wyposażenia obejmuje ponadto takie rozwiązania jak Head-up Display – wyświetlacz pokazujący najważniejsze informacje na przedniej szybie, system nagłaśniający Bang & Olufsen Advanced Sound oraz systemy wspomagające, np. adaptacyjny tempomat adaptive cruise control z funkcją Stop&Go i asystenta jazdy nocą, który rozpoznaje pieszych i oznacza ich na wyświetlaczu.

PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykułJakie plany ma BMW w tym roku?
Następny artykułTo już koniec jazdy po nowe auto na drugi koniec Polski?
Robert Ocetkiewicz
Od wielu lat pasjonat motoryzacji. Pomysł na stworzenie serwisu o tej tematyce zrodził się w jego głowie już dawno, ale dopiero w 2011 roku znalazł czas, aby się temu poświęcić. Data 4 sierpnia została więc u niego zapisana w kalendarzu jako początek czegoś nowego i przygody, która ma nadzieję zaowocuje dobrymi tekstami i sporym gronem wiernych czytelników.