PODZIEL SIĘ

Jak się podoba kolejne wcielenie największego SUV-a od niemieckiego producenta?

BMW X5 trzeciej generacji po raz kolejny ustanawia standardy w zakresie stylizacji nadwozia, przestronności luksusowego wnętrza, wszechstronności, przyjemności z jazdy, wydajności i innowacyjnych elementów wyposażenia. Nowy model oferuje też klientom wyposażenie, które spełni nawet najbardziej zróżnicowane i niecodzienne wymagania.

[frame src=”https://motoday.pl/wp-content/uploads/2013/05/bmw-x5-1.jpg” link=”https://motoday.pl/wp-content/uploads/2013/05/bmw-x5-1.jpg” target=”_self” width=”300″ height=”199″ alt=”Premium WordPress Themes” align=”left” prettyphoto=”true”][frame src=”https://motoday.pl/wp-content/uploads/2013/05/bmw-x5-2.jpg” link=”https://motoday.pl/wp-content/uploads/2013/05/bmw-x5-2.jpg” target=”_self” width=”300″ height=”199″ alt=”Premium WordPress Themes” align=”left” prettyphoto=”true”]Nabywcy, którzy zdecydują się na indywidualną konfigurację nadwozia i wnętrza mogą uzupełnić podstawowe wyposażenie auta o pakiet M Sport oraz pakiety stylizacyjne Pure Experience i Pure Excellence. Ponadto, każde nowe BMW X5 wyróżnia się innowacyjnymi elementami z zakresu komfortu użytkowania oraz ekskluzywną atmosferą przedziału pasażerskiego, w którym króluje luksusowy design i wysokogatunkowe wykończenie.

Standardowy inteligentny układ napędu na cztery koła BMW xDrive (z wyjątkiem modelu BMW X5 sDrive25d) może zostać uzupełniony o układ Dynamic Performance Control oferowany w ramach opcjonalnych pakietów zawieszenia adaptacyjnego Dynamic i Professional. Pakiet zawieszenia Dynamic obejmuje również system aktywnej stabilizacji przechyłów Dynamic Drive, który potęguje sportowe właściwości jezdne pojazdu.

[frame src=”https://motoday.pl/wp-content/uploads/2013/05/bmw-x5-3.jpg” link=”https://motoday.pl/wp-content/uploads/2013/05/bmw-x5-3.jpg” target=”_self” width=”300″ height=”199″ alt=”Premium WordPress Themes” align=”right” prettyphoto=”true”][frame src=”https://motoday.pl/wp-content/uploads/2013/05/bmw-x5-4.jpg” link=”https://motoday.pl/wp-content/uploads/2013/05/bmw-x5-4.jpg” target=”_self” width=”300″ height=”199″ alt=”Premium WordPress Themes” align=”right” prettyphoto=”true”]BMW oferuje też opcjonalny pakiet zawieszenia aktywnego Comfort, który dodatkowo zwiększa komfort podróżowania dzięki zastosowaniu zawieszenia pneumatycznego przy tylnej osi oraz układu dynamicznej kontroli amortyzatorów Dynamic Damper Control. Adaptacyjne zawieszenie M, dostępne w ramach pakietu M Sport, również obejmuje układ Dynamic Damper Control i zawieszenie pneumatyczne przy tylnej osi, a dodatkowo oferuje sportowe zestrojenie całego układu. Z kolei pakiet zawieszenia Professional łączy w sobie cechy pakietów Comfort i Dynamic, w związku z czym kierowca może dowolnie zmieniać ustawienia z komfortowych na dynamiczne.

W momencie debiutu rynkowego w gamie jednostek napędowych znajdzie się silnik benzynowy V8 produkujący 330 kW/450 KM w modelu BMW X5 xDrive50i, sześciocylindrowa, rzędowa jednostka wysokoprężna o mocy190 kW/258 KM w BMW X5 xDrive30d oraz sportowy diesel M Performance pracujący pod maską BMW X5 M50d. Wszystkie wersje spełniają normy emisji EU6.

Dzięki technologiom z zakresu BMW EfficientDynamics nowy Sports Activity Vehicle łączy doskonałe osiągi z niższym zużyciem paliwa i niższą emisją CO2. Wyższa wydajność w stosunku do modelu poprzedniej generacji to wynik zastosowania inteligentnej, lekkiej konstrukcji nadwozia oraz optymalizacji aerodynamicznej – na przykład nowe BMW X5 xDrive30d osiąga wiodący w klasie współczynnik oporu aerodynamicznego (Cx) wynoszący 0,31.

Lista elementów z zakresu BMW ConnectedDrive jest dłuższa, niż kiedykolwiek wcześniej i obejmuje innowacyjne systemy wspomagające kierowcę, których nie oferuje żaden konkurent BMW X5. Nowy Sports Activity Vehicle imponuje również ponadprzeciętną praktycznością, będącą zasługą składanych/dzielonych oparć tylnej kanapy w proporcjach 40:20:40, dużej pojemności bagażnika wynoszącej od 650 do 1870 litrów oraz opcjonalnego trzeciego rzędu siedzeń.

PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykułAuta premiera i ministrów. Co mają w garażach?
Następny artykułNajszybsza Skoda Octavia w historii. W wersji RS
Robert Ocetkiewicz
Od wielu lat pasjonat motoryzacji. Pomysł na stworzenie serwisu o tej tematyce zrodził się w jego głowie już dawno, ale dopiero w 2011 roku znalazł czas, aby się temu poświęcić. Data 4 sierpnia została więc u niego zapisana w kalendarzu jako początek czegoś nowego i przygody, która ma nadzieję zaowocuje dobrymi tekstami i sporym gronem wiernych czytelników.