PODZIEL SIĘ

Najtańszy egzemplarz zaczyna się od 175 900 złotych i jest napędzany dwulitrowym silnikiem diesla.

BMW serii 4 trafi do sprzedaży już na początku październiku tego roku, także w Polsce. Jak twierdzi producent, cyfra 4 w nazwie modelu oznacza nie tylko całkowicie nową jakość, ale zwraca uwagę na dedykowany design nadwozia i uwypukla techniczne różnice w stosunku do siostrzanych modeli serii 3.

Najtańsza wersja ma być wyposażona w dwulitrowego turbodiesla o mocy 184 KM. Obok niej klienci będą mogli wybierać także spośród dwóch benzyniaków – dwulitrowym motorze 245 KM oraz trzylitrowym, który ma już dysponować 306 KM. Całość ma działać we współpracy z sześciobiegową skrzynią ręczną, ale producent nie wyklucza także opcji w postaci ośmiobiegowego automatu. Reszta silników ma trafić do sprzedaży jesienią. Poniżej przedstawiamy bardziej szczegółowy cennik:

cenyCo jeszcze wiemy na temat nowego modelu? Przede wszystkim w porównaniu do wersji E92 jest dłuższy o 2,6 cm, o 4,3 cm szerszy i o 1,6 cm niższy. Większy jest również rozstaw osi.

PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykułAston Martin CC100. Idealne auto na 100. urodziny marki?
Następny artykułZnamy dane techniczne nadchodzącego Mercedesa S63 AMG
Robert Ocetkiewicz
Od wielu lat pasjonat motoryzacji. Pomysł na stworzenie serwisu o tej tematyce zrodził się w jego głowie już dawno, ale dopiero w 2011 roku znalazł czas, aby się temu poświęcić. Data 4 sierpnia została więc u niego zapisana w kalendarzu jako początek czegoś nowego i przygody, która ma nadzieję zaowocuje dobrymi tekstami i sporym gronem wiernych czytelników.