Najtańszy egzemplarz zaczyna się od 175 900 złotych i jest napędzany dwulitrowym silnikiem diesla.
BMW serii 4 trafi do sprzedaży już na początku październiku tego roku, także w Polsce. Jak twierdzi producent, cyfra 4 w nazwie modelu oznacza nie tylko całkowicie nową jakość, ale zwraca uwagę na dedykowany design nadwozia i uwypukla techniczne różnice w stosunku do siostrzanych modeli serii 3.
Najtańsza wersja ma być wyposażona w dwulitrowego turbodiesla o mocy 184 KM. Obok niej klienci będą mogli wybierać także spośród dwóch benzyniaków – dwulitrowym motorze 245 KM oraz trzylitrowym, który ma już dysponować 306 KM. Całość ma działać we współpracy z sześciobiegową skrzynią ręczną, ale producent nie wyklucza także opcji w postaci ośmiobiegowego automatu. Reszta silników ma trafić do sprzedaży jesienią. Poniżej przedstawiamy bardziej szczegółowy cennik:
Co jeszcze wiemy na temat nowego modelu? Przede wszystkim w porównaniu do wersji E92 jest dłuższy o 2,6 cm, o 4,3 cm szerszy i o 1,6 cm niższy. Większy jest również rozstaw osi.