Anonimowy nabywca zapłacił za nie aż 52 miliony dolarów. Za jego kierownicą zasiadał francuski kierowca Jean Guichet. Ale to nie wszystko.
Wyścigowe Ferrari 250 GTO z 1963 roku jest oznaczone numerem 5111 i może poszczycić się bogatą historią, obejmującą m.in. zwycięstwo w wyścigu Tour de France w 1963 roku. Egzemplarz sportowego Ferrari GTO 250 odebrał także tytuł najdrożej sprzedanego samochodu na świecie innemu, o rok młodszemu modelowi GTO 250, którym niegdyś jeździł Sir Stirling Moss – w 2012 roku samochód został sprzedany za astranomiczną kwotę 35 milionów dolarów. Co ciekawe, cena nowego 250 GTO w chwili rozpoczęcia produkcji w 1962 roku wynosiła zaledwie 18 tysięcy dolarów.
Ferrari 250 GTO było produkowane w latach 1962?1964 i powstało w liczbie około 30 egzemplarzy. Pod maską umieszczono 3-litrowy silnik V12 o mocy 290-300 KM i maksymalnym momencie obrotowym 294-343 Nm. Za przeniesienie napędu odpowiada 5-biegowa przekładnia manualna, natomiast samochód rozpędza się od 0 do 100 km/h w 6,2 sekundy i może maksymalnie osiągnąć 280 km/h.