PODZIEL SIĘ

Dwudrzwiowy SUV powinien spodobać się każdemu, kto miał problem z zapakowaniem sprzętu narciarskiego.

Nowy SUV to drugi samochód koncepcyjny, który powstał na bazie nowej platformy podwoziowej SPA. Pierwszy był pokazany jesienią 2013 roku Concept Coupe.

Concept XC to świetny wybór dla fanów sportów zimowych. Ma podwyższone zawieszenie oraz boks dachowy na sprzęt (nie wiadomo jednak, czy to zestaw, który będzie dostępny w sprzedaży wraz z ostateczną wersją auta). Ponadto czteroosobowa kabina została zaprojektowana tak, by tunel środkowy mógł służyć np. do przewozu nart. Dodatkowo, tylne siedzenia i wewnętrzna pokrywa bagażnika pozwalają bezpiecznie transportować ochraniacze i kaski. Te z kolei można przymocować dodatkowymi pasami.

[frame src=”https://motoday.pl/wp-content/uploads/2014/01/volvo-concept-środek.jpg” link=”https://motoday.pl/wp-content/uploads/2014/01/volvo-concept-środek.jpg” target=”_self” width=”620″ height=”310″ alt=”Volvo Concept XC Coupe” align=”center” prettyphoto=”true”]

Na uwagę zasługują także przednie światła do jazdy dziennej w kształcie położonej litery T. Z tego co przekazuje Volvo, samochód seryjny bazujący na tym koncepcie ma mieć bardzo podobną atrapę chłodnicy jak i całą karoserię. Z tyłu karoseria auta jest chroniona dodatkową powierzchnią gumowaną dopasowaną kolorystycznie do lakieru. Uwagę zwracają duże 21-calowe koła i opony z pomarańczowymi wstawkami. Pomarańczowe akcenty ozdabiają również felgi, nakładki na zderzaki czy pasy bezpieczeństwa.

PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykułPolo R WRC – Volkswagen zbroi się na rajdowy sezon 2014
Następny artykułLamborghini Veneno Roadster z monstrualnym audio
Robert Ocetkiewicz
Od wielu lat pasjonat motoryzacji. Pomysł na stworzenie serwisu o tej tematyce zrodził się w jego głowie już dawno, ale dopiero w 2011 roku znalazł czas, aby się temu poświęcić. Data 4 sierpnia została więc u niego zapisana w kalendarzu jako początek czegoś nowego i przygody, która ma nadzieję zaowocuje dobrymi tekstami i sporym gronem wiernych czytelników.