PODZIEL SIĘ

Mały ale dziarski. Tak krótko można opisać najmniejszy model Audi w wersji S.

Miejskie autko w mocnej wersji, może być lekiem na nudną jazdę w mieście. Taką tabletką, która zamienia zwykły dzień, w pełną frajdy zabawę, może być najnowsze Audi S1, które już za kilka dni będzie dostępne w Polskich salonach. S1 wyróżnia się przede wszystkim mocnym, dwulitrowym silnikiem TFSI, który wyposażony jest w turbosprężarkę. Generuje 170 kW (231 KM) i moment obrotowy na poziomie 370 Nm. Audi S1 i S1 Sportback (wersja pięciodrzwiowa) od 0 do 100 km/h rozpędzają się w odpowiednio 5,8 lub 5,9 sekundy. Nie da się ukryć, że tylko nieliczni będą mogli równać się w miejskiej dżungli temu niepozornemu zawodnikowi. Co jednak istotne, wraz z dużą mocą, wcale nie idzie chęć na łapczywe łykanie paliwa niczym student wodę po imprezie. Dwulitrowe TFSI zadowoli się 7 litrami benzyny. Dodatkowo S1 i S1 Sportback, jak każdy model Audi w wersji S, wyposażony jest w napęd na cztery koła quattro.

Zobacz jak prezentuje się Audi S1:

Z zewnątrz mała eska również wyróżnia się spośród zwykłych modeli A1. Zamontowano w niej zupełnie nowe ksenonowe reflektory Xenon plus. Diodowe światła tylne otrzymały nową, poziomą stylizację. Wiele detali, przede wszystkim przedniego i tylnego zderzaka, progów i układu wydechowego, nabrało wyrazistości. Wnętrze utrzymane jest w ciemnych odcieniach. Alternatywnie do montowanych seryjnie sportowych foteli, zamówić można siedzenia sportowe S ze zintegrowanymi zagłówkami. Na życzenie, pojazd wyposażony w pakiet stylistyczny wnętrze quattro, zyskuje wyraźne kolorowe akcenty.

[frame src=”https://motoday.pl/wp-content/uploads/2014/05/audi-s1-środek.jpg” link=”https://motoday.pl/wp-content/uploads/2014/05/audi-s1-środek.jpg” target=”_self” width=”620″ height=”” alt=”Audi S1 – środek” align=”center” prettyphoto=”true”]

Cena tego małego sportowca? Audi S1 to wydatek 132 670 złotych, a wersja trzydrzwiowa 130 670 złotych.

PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykułFord Focus MK2 – wzór w klasie kompaktów?
Następny artykułRenault Twingo EV coraz bliżej?
Robert Ocetkiewicz
Od wielu lat pasjonat motoryzacji. Pomysł na stworzenie serwisu o tej tematyce zrodził się w jego głowie już dawno, ale dopiero w 2011 roku znalazł czas, aby się temu poświęcić. Data 4 sierpnia została więc u niego zapisana w kalendarzu jako początek czegoś nowego i przygody, która ma nadzieję zaowocuje dobrymi tekstami i sporym gronem wiernych czytelników.