PODZIEL SIĘ

Brytyjski producent potwierdza, że model XE zadebiutuje 8 września w Londynie. Oto, czego możemy się spodziewać.

Przede wszystkim Jaguar obiecuje, że jego auto to zwieńczenie wielu lat pracy nad technologią, która znacznie ma poprawić prowadzenie auta. Zwłaszcza jeśli mówimy o segmencie sportowych sedanów, do których należeć ma nowy Jaguar XE, mający bezpośrednio rywalizować z serią 3 od BMW.

Z przodu ma zostać zastosowane zawieszenie znane z modelu F-Type z kolei z tyłu Integral Link. To drugie ma zapewnić optymalny balans między osiągami, pełną kontrolą oraz komfortem. Auto będzie oczywiście tylnonapędowe, ale Jaguar chce wdrożyć także system All Surface Progress Control, który za pomocą elektroniki, napędzi przednie koła w razie gdy tył straci przyczepność. Przyda się więc pewnie na śliskiej nawierzchni. Dodatkowo auto ma mieć elektrycznie wspomagany układ kierowniczy zapewniający jeszcze więcej precyzji i kontroli.

Zapowiada się więc na całkiem zaciętą rywalizację pomiędzy BMW a Jaguarem. Swoją drogą, ciekawe jak wygląda nowe XE. Do tej pory brytyjski producent nie ujawnił tego aspektu.

[frame src=”https://motoday.pl/wp-content/uploads/2014/07/jaguar-1.jpg” link=”https://motoday.pl/wp-content/uploads/2014/07/jaguar-1.jpg” target=”_self” width=”620″ height=”” alt=”Jaguar XE – zawieszenie i układ napędowy” align=”center” prettyphoto=”true”]

PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykułTwórca Facebooka przerzuca się z Golfa na Pagani Huayra
Następny artykułSmart Fortwo i Smart Forfour oficjalnie zaprezentowani
Robert Ocetkiewicz
Od wielu lat pasjonat motoryzacji. Pomysł na stworzenie serwisu o tej tematyce zrodził się w jego głowie już dawno, ale dopiero w 2011 roku znalazł czas, aby się temu poświęcić. Data 4 sierpnia została więc u niego zapisana w kalendarzu jako początek czegoś nowego i przygody, która ma nadzieję zaowocuje dobrymi tekstami i sporym gronem wiernych czytelników.
  • Mam nadzieję na bardzo udany projekt no i ta rywalizacja z BMW, poczekamy zobaczymy co z tego wyjdzie, ale zapowiada się ciekawie.