PODZIEL SIĘ

Już wersja podstawowa kosztuje sporo, ale producent zapewnia, że jest dobrze wyposażona.

W salonach Audi można już zamawiać najnowszy model marki z Ingolstadt. Nowe Audi TT Coupé występuje w trzech wersjach silnikowych. Do wyboru są benzynowe jednostki 2.0 TFSI, 2.0 TFSI quattro oraz silnik wysokoprężny z motorem 2.0 TDI ultra. Wariant podstawowy z silnikiem 2.0 TFSI i sześciobiegową, manualną skrzynią biegów, kosztuje 160 tysięcy złotych.[frame src=”https://motoday.pl/wp-content/uploads/2014/09/Audi-TT-coupe-2.jpg” link=”https://motoday.pl/wp-content/uploads/2014/09/Audi-TT-coupe-2.jpg” target=”_self” width=”300″ height=”” alt=”Nowe Audi TT coupe” align=”right” prettyphoto=”true”]

Wyposażenie wersji bazowej obejmuje m.in. zawieszenie o sportowej charakterystyce, obręcze kół ze stopu metali lekkich, funkcję start-stop oraz tylny spojler wysuwany automatycznie przy prędkości 120 km/h. Kupujący nowe Audi TT, również w standardzie znajdzie reflektory ksenonowe plus i diodowe tylne światła hamowania. We wnętrzu wersji podstawowej znajduje się kierownica wielofunkcyjna, sportowe fotele i pakiet optyczny z aluminiowymi wstawkami. Wśród  technicznych nowości dostępnych bez dopłaty to Audi virtual cockpit, czyli zapewniające dynamiczne animacje i precyzyjną grafikę połączenie deski rozdzielczej i monitora MMI w jedną cyfrową jednostkę.[frame src=”https://motoday.pl/wp-content/uploads/2014/09/Audi-TT-coupe-1.jpg” link=”https://motoday.pl/wp-content/uploads/2014/09/Audi-TT-coupe-1.jpg” target=”_self” width=”300″ height=”” alt=”Nowe Audi TT coupe” align=”left” prettyphoto=”true”]

W palecie wyposażenia opcjonalnego Audi oferuje m.in. Audi drive selekt, czyli system zmieniający charakter pojazdu poprzez odpowiednie dopasowanie układu kierowniczego, charakterystyki pedału przyspieszenia oraz skrzyni biegów. Opcja jest dostępna w modelach ze skrzynią S-tronic. Dostępny jest również elektromagnetyczny system kontroli zawieszenia Audi magnetic ride i szereg systemów wspomagających bezpieczeństwo na drodze, np. Audi side assist, Audi active lane assist (w standardzie dla 2.0 TFSI), system rozpoznawania i wyświetlania na ekranie komputera pokładowego znaków ograniczających prędkość (tylko w połączeniu z MMI Navigation plus z MMI touch).

Dodatkowo dostępne są również w pełni diodowe reflektory lub reflektory Audi Matrix LED, szereg pakietów stylistycznych z najbardziej rozbudowanym pakietem sportowym S-line oraz tapicerka skórzana w kilku wersjach. W zakresie systemów infotainment zamówić można MMI navigation plus z polem dotykowym MMI touch lub pakiet Connectivity.

Nowe Audi TT Coupé, na życzenie klienta może być objęte programem serwisowym Audi Extensive w aż dziewięciu jego wariantach.[frame src=”https://motoday.pl/wp-content/uploads/2014/09/Audi-TT-coupe-3.jpg” link=”https://motoday.pl/wp-content/uploads/2014/09/Audi-TT-coupe-3.jpg” target=”_self” width=”620″ height=”” alt=”Nowe Audi TT coupe – wnętrze” align=”center” prettyphoto=”true”]

Źródło: Audi, Motoday, Mototarget