PODZIEL SIĘ

Oficjalne odsłonięcie nastąpi na październikowym salonie samochodowym w Paryżu, ale auto zadebiutuje w Europie dopiero za kilka miesięcy.

W stosunku do poprzedniej wersji nowa Honda Jazz jest o 15 mm dłuższa i ma o 30 mm większy rozstaw osi.

Europejska Honda Jazz trzeciej generacji powstanie na bazie opracowanej przez firmę, globalnej kompaktowej płyty podłogowej. Układ z centralnie umieszczonym zbiornikiem paliwa, zastosowany w poprzedniej wersji, zostanie zachowany. To rozwiązanie jest stosowane w nowym Civicu oraz niedawno zapowiedzianym modelu HR-V i pozwala wygospodarować dodatkową przestrzeń we wnętrzu.

W Europie auto będzie można nabyć najwcześniej latem 2015 roku. Pod maską nowej Hondy Jazz zajdzie się nowy silnik z serii Earth Dreams Technology. Nowa, benzynowa jednostka 1,3 litra i-VTEC będzie współpracowała z sześciobiegową skrzynią manualną lub automatyczną CVT.[frame src=”https://motoday.pl/wp-content/uploads/2014/09/Honda-Jazz-2.jpg” link=”https://motoday.pl/wp-content/uploads/2014/09/Honda-Jazz-2.jpg” target=”_self” width=”620″ height=”” alt=”Nowa Honda Jazz” align=”center” prettyphoto=”true”]