PODZIEL SIĘ

Mitsubishi ASX oraz Outlander to bestsellery marki na naszym rynku.

Przez pierwsze osiem miesięcy tego roku na zakup auta spod znaku trzech diamentów zdecydowało się o 70 procent więcej klientów niż w analogicznym okresie roku poprzedniego. Najczęściej kupowanym modelem Mitsubishi w Polsce był ASX oraz Outlander. Do końca sierpnia 2014 roku z salonów Mitsubishi Motors w Polsce wyjechały 3424 samochody.

Najpopularniejszy model – Mitsubishi ASX, sprzedał się w ilości 1542, podwajając wynik z ubiegłego roku. Outlander, czyli drugi w tabeli sprzedaży model zyskał 914 klientów. Jest to rezultat ponad 4-krotnie lepszy w porównaniu do tego samego okresu 2013 roku. Znacząco zwiększyła się także sprzedaż trzeciego najczęściej kupowanego modelu Mitsubishi – Lancera. Wersja sedan zanotowała 87 procentowy wzrost. O 52 procent więcej klientów zakupiło Lancera Sportback, a na Lancera Evolution zdecydowała się trzy razy większa liczba entuzjastów tego sportowego auta. Sprzedaż terenowego Mitsubishi Pajero wzrosła 2,5-krotnie. Z kolei rezultat sprzedaży Mitsubishi Pajero Sport był o ponad 11 procent lepszy, niż w ciągu pierwszych 8 miesięcy ubiegłego roku.

Wśród tegorocznych premier marka zaprezentowała m.in. hybrydową wersję Outlandera PHEV oraz model Space Star i odświeżony L200.