PODZIEL SIĘ

Za podstawowy model trzeba zapłacić niespełna 90 tysięcy złotych.

Chętni na nowego Forda Mondeo mogą już składać zamówienia. Premiera odbędzie się jednak dopiero na początku przyszłego roku. Na razie nowe auto można oglądać na specjalnych przedpremierowych pokazach.

Nowy Ford Mondeo w wersji bazowej jest wyposażony  w silnik 1,5 EcoBoost o mocy 160 KM i kosztuje 89 tysięcy złotych. Cena dotyczy modelu pięciodrzwiowego, gdyż za kombi trzeba dopłacić 4 tysiące złotych. Mocniejszy benzyniak (2,0 EcoBoost 203 KM) kosztuje 120 600 złotych i dostępny jest w wersji Titanium. Zapowiadana wcześniej jednostka o pojemności jednego litra, ma debiutować w nowym Mondeo w przyszłym roku.[frame src=”https://motoday.pl/wp-content/uploads/2014/09/Ford-Mondeo-2014-2.jpg” link=”https://motoday.pl/wp-content/uploads/2014/09/Ford-Mondeo-2014-2.jpg” target=”_self” width=”300″ height=”” alt=”Nowy Ford Mondeo” align=”right” prettyphoto=”true”]

Auto z najsłabszym dieselem TDCI kosztuje 95 tysięcy złotych. Z pojemności 1,6 litra uzyskano 115 KM. Silnik wysokoprężny o pojemności 2 litrów TDCI i mocy 150 KM to wydatek przynajmniej 99 tysięcy złotych. Silnik 2,0 TDCI dostępny jest również w nieco mocniejszym wariancie – 180 KM. Do wyboru ma być również wersja hybrydowa (122 tysiące złotych).[frame src=”https://motoday.pl/wp-content/uploads/2014/09/Ford-Mondeo-2014-3.jpg” link=”https://motoday.pl/wp-content/uploads/2014/09/Ford-Mondeo-2014-3.jpg” target=”_self” width=”300″ height=”” alt=”Nowy Ford Mondeo” align=”left” prettyphoto=”true”]

Nowy Ford Mondeo jest droższy od swojego poprzednika. Jak podaje producent, ten fakt ma rekompensować wyposażenie. W standardzie w najuboższej wersji wyposażenia (Ambiente Plus) znajdziemy aluminiowe koła w rozmiarze 16 cali, ręczną klimatyzację, radioodtwarzacz CD/MP3 z 6 głośnikami i kolorowym wyświetlaczem, czołowe, boczne oraz kurtynowe poduszki powietrzne, elektroniczny układ stabilizacji toru jazdy, kontrolę trakcji, układ ułatwiający ruszanie na wzniesieniu, system monitorowania ciśnienia w oponach, Ford MyKey i światła do jazdy dziennej.

Z kolei na liście wyposażenia dodatkowego są adaptacyjne reflektory wykonane w technologii LED, bardziej rozbudowany system audio, otwierana elektrycznie klapa bagażnika, otwierany panoramiczny dach, ogrzewanie postojowe, kamera cofania, podgrzewana kierownica, podgrzewana przednia szyba oraz aktywne i samopoziomujące się zawieszenie (tylko kombi).[frame src=”https://motoday.pl/wp-content/uploads/2014/09/Ford-Mondeo-2014-4.jpg” link=”https://motoday.pl/wp-content/uploads/2014/09/Ford-Mondeo-2014-4.jpg” target=”_self” width=”620″ height=”” alt=”Nowy Ford Mondeo – wnętrze” align=”center” prettyphoto=”true”]

PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykułNowy Renault Espace, czyli dwa w jednym
Następny artykułNadciąga hybrydowy Passat
Przemysław Ławrowski
Entuzjasta motoryzacji, fan czterech kółek i miłośnik podróżowania autem. Zwolennik spędzania wolnego czasu na świeżym powietrzu przy samochodzie lub na uprawianiu sportu. Jego drugą pasją jest rynek finansowy w tym giełda.