PODZIEL SIĘ

Do wyboru będą dwa silnik, a cena…

Pierwszy raz w swojej ponad 50-letniej karierze, Ford Mustang będzie oferowany w Europie. Producent zaoferuje zarówno wersję coupe, jak i kabrio. Auto nie będzie jednak identycznym odpowiednikiem modeli sprzedawanych w USA. Pod maską pojawi się nie tylko inny silnik, ale i układ hamulcowy będzie zmieniony. Przeprojektowane zostało również przednie i tylne zawieszenie, aby auto, jak podkreśla przedstawiciel Forda, lepiej się prowadziło.[frame src=”https://motoday.pl/wp-content/uploads/2014/10/Ford-Mustang-3.jpg” link=”https://motoday.pl/wp-content/uploads/2014/10/Ford-Mustang-3.jpg” target=”_self” width=”620″ height=”” alt=”Nowy Ford Mustang – wnętrze” align=”center” prettyphoto=”true”]

Ford Mustang dla Europy będzie miał pod maską dwa silniki. Do wyboru będzie jednostka 2,3 litra EcoBoost o mocy 309 KM i momencie obrotowym wynoszącym 406 Nm lub bardziej amerykańskie 5-litrowe V8 o mocy 426 KM i momencie obrotowym 529 Nm.

W standardzie montowane będą m.in. 19-calowe felgi aluminiowe. Udostępniony zostanie również system multimedialny SYNC 2. Polskie ceny jak na razie nie są znane. Według nieoficjalnych doniesień nie będzie jednak tak tanio, jak większość fanów motoryzacji się spodziewa. Różnice w cenie pomiędzy Stanami Zjednoczonymi, a Europą mogą być duże. W USA podstawowa wersja Forda Mustanga kosztuje w przeliczeniu około 75 tysięcy złotych. U nas prawdopodobnie należy się oczekiwać ceny przekraczającej 120 tysięcy złotych.[frame src=”https://motoday.pl/wp-content/uploads/2014/10/Ford-Mustang-2.jpg” link=”https://motoday.pl/wp-content/uploads/2014/10/Ford-Mustang-2.jpg” target=”_self” width=”620″ height=”” alt=”Nowy Ford Mustang” align=”center” prettyphoto=”true”]

Mustang zatem będzie mógł na starym kontynencie konkurować z Chevroletem Camaro, który jest już w sprzedaży w Europie od końcówki ubiegłego roku.