PODZIEL SIĘ

Przy promocji małego sportowca producent wykorzystał film sprzed 30 lat. Zobacz efekty!

Peugeot do promocji najnowszej edycji swojego szybkiego malucha wykorzystał reklamę z 1984 roku nakręconą by promować Peugeota 205 GTi. Spółka produkcyjna podjęła się wyzwania, które polegało na wkomponowaniu elementów współczesnej animacji 3d w materiały filmowe nakręcone 30 lat temu i połączeniu ich w jedną, spójną całość.

Kilkusekundowa scena otwierająca spot przedstawia oryginalne materiały z reklamy z lat osiemdziesiątych, do których nie wprowadzono żadnych zmian. Odnaleziona taśma filmowa została jedynie zdigitalizowana. Pomysł polegający na przedstawieniu bombowca przelatującego centymetry nad Peugeotem 205 GTi został nieco zmodyfikowany, ale zachowano oryginalne kadrowanie filmu. Wszystkie elementy tej sceny (samolot, Peugeot 205 GTi i 208 GTi 30th) zostały przetworzone w technologii 3D, by skonwertować stosowany kilka dekad temu format obrazu 4:3 na obecnie stosowany standard 16:9.[youtube link=”http://www.youtube.com/watch?v=9zTheyLIvRc” width=”600″ height=”315″]

Peugeot 208 GTi 30th wyposażony jest w silnik benzynowy 1.6 THP o mocy 208 km i momencie obrotowym zwiększonym do 300 Nm. Jednostka spełnia także normy emisji spalin Euro 6. Połączono ją z sześciobiegową skrzynią manualną, mechanizmem różnicowym Torsen, specjalnie zestrojonym zawieszeniem i bardziej bezpośrednim układem kierowniczym.

Sylwetkę modelu podkreśla dwukolorowe malowanie. Peugeot 208 GTi 30th wejdzie do sprzedaży w listopadzie.

Źródło: Peugeot, Motoday, Mototarget