PODZIEL SIĘ

Zobacz, gdzie mieści się najbardziej reprezentacyjne miejsce francuskiej marki.

Po pięcioletnim remoncie, corocznie odwiedzany przez ponad 2,5 miliona osób, flagowy salon Peugeot Avenue, mieszczący się pod adresem,136 avenue des Champs-Elysées, ukazuje swoje nowe oblicze.

Salon został otwarty w 2000 roku. Z kolei pięć lat temu zamknięto go, aby przeprowadzić remont. Zwiedzających wita nowa otwierająca się na ulicę elewacja z przyciemnianą witryną w kolorach czarnym i niebieskim, z których wyłania się stylizowana paszcza biegnącego lwa.

Wnętrze Peugeot Avenue ma 300 metrów kwadratowych powierzchni. Według przedstawicieli producenta, wyrafinowany design upodabnia salon do luksusowego butiku. Nowy wystrój ma podkreślać kształty eksponowanych tu concept carów oraz flagowych modeli marki. Odważna koncepcja wnętrza została zaproponowana przez projektanta Marca Ange’a, założyciela Agencji Bloom Room.[frame src=”https://motoday.pl/wp-content/uploads/2014/10/Peugeot-Avenue-2.jpg” link=”https://motoday.pl/wp-content/uploads/2014/10/Peugeot-Avenue-2.jpg” target=”_self” width=”620″ height=”” alt=”Peugeot Avenue” align=”center” prettyphoto=”true”]

Peugeot Avenue Paris to nie tylko miejsce pełniące rolę wizerunkową  marki, lecz także przestrzeń, w której Peugeot spotyka się ze swoimi odbiorcami. Publiczność odwiedzająca salon może w tym miejscu poznać markę. Namacalne doświadczenie będzie teraz jeszcze żywsze dzięki przygotowanym atrakcjom. Na odwiedzających to miejsce czekać będą interaktywne instalacje, zaskakujące doświadczenia oraz dydaktyczne  zabawy, umożliwiające aktywne zapoznanie z marką.

Zdaniem Guillauma Couzy’ego, dyrektora ds. Marketingu i Komunikacji grupy Peugeot, to wizerunkowe miejsce nie będzie jedynym tego typu na świecie. Podobne pojawi się za granicą, na jednym z naszych głównych rynków zbytu, czyli w Chinach. W 2015 roku, w Pekinie, w bezpośrednim sąsiedztwie placu Tian’anmen, zostanie otwarty salon Peugeot Avenue o powierzchni 1600 metrów kwadratowych.

Źródło: Peugeot, Motoday, Mototarget

PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykułCo może załatwić problem korków na autostradach?
Następny artykułTak wygląda nowe Audi TT i TTS
Przemysław Ławrowski
Entuzjasta motoryzacji, fan czterech kółek i miłośnik podróżowania autem. Zwolennik spędzania wolnego czasu na świeżym powietrzu przy samochodzie lub na uprawianiu sportu. Jego drugą pasją jest rynek finansowy w tym giełda.