PODZIEL SIĘ

Z powodu wielkiego zainteresowania modelem producent wprowadzi kilka zmian w fabryce w Göteborgu.

Jeżeli miarą sukcesu rynkowego samochodu jest liczba złożonych zamówień, to Volvo nie ma na co narzekać. Nowe Volvo XC90 sprzedaje się bowiem jak ciepłe bułeczki. Szwedzki producent, aby poradzić sobie z dużym popytem zamierza zatrudnić w fabryce Torslanda w Göteborgu zatrudnić 1300 nowych pracowników. Pozwoliłoby to na uruchomienie pracy na trzy zmiany.[frame src=”https://motoday.pl/wp-content/uploads/2014/10/Volvo-XC90-2.jpg” link=”https://motoday.pl/wp-content/uploads/2014/10/Volvo-XC90-2.jpg” target=”_self” width=”620″ height=”” alt=”Nowe Volvo XC90″ align=”center” prettyphoto=”true”]

W tej chwili w fabryce pracuje 3300 osób, co oznacza, że załoga zwiększy się o prawie 40 procent (do 4600 pracowników). Aktualne moce produkcyjne zakładu to 300 tysięcy samochodów. Nie jest tam jednak produkowany tylko model XC90. Oprócz nowego SUV’a, powstaje tam Volvo S60, S80, XC70 oraz V70.

O dużym zainteresowaniu świadczy szybkość z jaką sprzedała się pierwsza, limitowana edycja Volvo XC90 First Edition. 1900 egzemplarzy rozeszło się w ciągu 60 minut.[frame src=”https://motoday.pl/wp-content/uploads/2014/10/Volvo-XC90-3.jpg” link=”https://motoday.pl/wp-content/uploads/2014/10/Volvo-XC90-3.jpg” target=”_self” width=”620″ height=”” alt=”Nowe Volvo XC90 – wnętrze” align=”center” prettyphoto=”true”]

PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykułPremiera Lamborghini Urus niepewna
Następny artykułMaybach powraca. Mercedes odsłania karty
Przemysław Ławrowski
Entuzjasta motoryzacji, fan czterech kółek i miłośnik podróżowania autem. Zwolennik spędzania wolnego czasu na świeżym powietrzu przy samochodzie lub na uprawianiu sportu. Jego drugą pasją jest rynek finansowy w tym giełda.