PODZIEL SIĘ

Podobnie jak w ostatnich latach, pierwsze miejsce zajęła Toyota.

Właśnie została zaprezentowana kolejna edycja rankingu Best Global Brands prowadzonego przez Interbrand. Wynika z niego, że najcenniejszą marką motoryzacyjną, po raz kolejny okazała się Toyota. Drugie miejsce przypadło Mercedesowi, a trzecie BMW. Co ciekawe, japońska marka jest warta o 20 procent więcej niż przed rokiem. Tym samym zajmuje ósme miejsce w zestawieniu najbardziej wartościowych marek w ogóle. Pierwsze w całościowym zestawieniu przypadło Apple, drugie zajęło Google, a trzecie Coca-Coli.

Klienci, którzy oceniali marki, w Toyocie przede wszystkim cenią sobie solidność oraz wiarygodność. Ponadto firma postrzegana jest jako bardzo innowacyjna, ponieważ cały czas wdraża nowe technologie, które powodują, że auta są bardziej ekonomiczne i przyjazne dla środowiska.

Poniżej znajduje się pełna lista dziesięciu najcenniejszych marek motoryzacyjnych według rankingu Best Global Brands:

interbrand

PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykułNowy Passat już w polskich salonach. Oto jego ceny
Następny artykułOto odświeżone Mitsubishi Pajero
Robert Ocetkiewicz
Od wielu lat pasjonat motoryzacji. Pomysł na stworzenie serwisu o tej tematyce zrodził się w jego głowie już dawno, ale dopiero w 2011 roku znalazł czas, aby się temu poświęcić. Data 4 sierpnia została więc u niego zapisana w kalendarzu jako początek czegoś nowego i przygody, która ma nadzieję zaowocuje dobrymi tekstami i sporym gronem wiernych czytelników.