PODZIEL SIĘ

Zobacz, jakie zmiany przeszedł japoński SUV.

Odświeżona Honda CR-V zadebiutuje na rynku wiosną 2015 roku. . Największe zmiany zaszły w przedniej części nadwozia. Przeprojektowano m.in. reflektory, które łączą się z nową osłoną chłodnicy.  Zmieniono również przedni zderzak. Z kolei w tylnym pasie nadwozia znalazły się nowe lampy zespolone LED.

Honda CR-V z napędem na cztery koła zostanie wyposażona w silnik wysokoprężny. Czterocylindrowa jednostka 1,6 litra i-DTEC z serii Earth Dreams Technology generuje 160 KM mocy maksymalnej i 350 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Silnik może współpracować z manualną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach lub z nową, dziewięciobiegową przekładnią automatyczną.

Honda CR-V z napędem na dwa koła, dostępna z przekładnią manualną, będzie nadal oferowana z silnikiem 1,6 litra i-DTEC o mocy 120 KM, a także z silnikiem benzynowym 2,0 litra i-VTEC o mocy 155 KM, który spełnia teraz normę Euro 6.

Nabywcy europejskiej wersji Hondy CR-V z rocznika 2015 otrzymają również system rozrywkowo-informacyjny Honda Connect, działającego w oparciu o aplikacje. W skład systemu wchodzi 7-calowy ekran dotykowy. Daje on osobom siedzącym z przodu dostęp do takich funkcji, jak informacje o pojeździe (przebieg, zużycie paliwa i czas podróży), kamera cofania, system audio czy Bluetooth pozwalający podłączyć telefon komórkowy oraz aktywować technologię MirrorLink. Dodatkowo oferuje on dostęp do Internetu, dziewięć fabrycznie zainstalowanych aplikacji, usługę Honda App Center, opcjonalną nawigację satelitarną Garmin, system audio, radio AM/FM/DAB i internetowe.[frame src=”https://motoday.pl/wp-content/uploads/2015/01/Honda-CR-V-2.jpg” link=”https://motoday.pl/wp-content/uploads/2015/01/Honda-CR-V-2.jpg” target=”_self” width=”620″ height=”” alt=”Honda CR-V” align=”center” prettyphoto=”true”]