PODZIEL SIĘ

Aktor znany z roli Jamesa Bonda wystąpi w reklamie nowego koreańskiego SUV’a. Zobacz, jak mu poszło.

Odliczanie do finałowego meczu o mistrzostwo w futbolu amerykańskim właśnie się rozpoczęło. Pierwszego lutego przed telewizorami zasiądą miliony Amerykanów, aby obejrzeć wyczekiwany Super Bowl. Wydarzenie to słynie nie tylko ze znakomitych wrażeń sportowych, ale także z reklam, które są przygotowane specjalne na tę okazję.

Budżety przeznaczone na krótkie spoty emitowane w przerwach meczu sięgają kilku milionów dolarów.  Sporą ich część pochłaniają koszty wykupienia czasu antenowego (nawet 4 miliony dolarów za 30 sekund). Wysokie honoraria otrzymują również gwiazdy biorące udział w takich reklamach.

W tym roku firma Kia zatrudniła Pierce’a Brosnana, znanego m.in. z roli Jamesa Bonda. Aktor wystąpił w spocie pod tytułem The Perfect Getaway, w którym rozmawia ze swoim agentem na temat nowego projektu filmowego. Reklama ma przede wszystkim bawić widza, zwracając jego uwagę na nową Kia Sorento.

[youtube link=”https://www.youtube.com/watch?v=rSqqCI0LNHs” width=”600″ height=”315″]

Kia Sorento w wersji podstawowej jest napędzane 2-litrowym silnikiem Diesla o mocy 185 KM, który współpracuje z napędem 4WD oraz automatyczną skrzynią biegów. Więcej na temat tego auta pisaliśmy w poprzednim tekście.

[frame src=”https://motoday.pl/wp-content/uploads/2015/01/Pierce-Brosnan-Kia-Super-Bowl.jpg” link=”https://motoday.pl/wp-content/uploads/2015/01/Pierce-Brosnan-Kia-Super-Bowl.jpg” target=”_self” width=”620″ height=”” alt=”” align=”center” prettyphoto=”true”]

Źródło: worldcarfans, Kia, Motoday, Mototarget