PODZIEL SIĘ
Peugeot e-208
Mat. Prasowe

Niedawno ruszyła wstępna rezerwacja nowego w pełni elektrycznego modelu spod znaku lwa. Lecz będzie to jedynie zarezerwowanie miejsca w kolejce do zamówienia samochodu. Czy Peugeot e-208 jest tego wart?

Peugeot zdecydował się na ciekawy krok marketingowy. Wystartował ze wstępną rezerwacją modelu, choć nie podał jego przybliżonej ceny. Czy zakup przysłowiowego kota w worku ma jakiś sens? Odpowiedź jest prosta – Tak. Na początku warto wspomnieć na czym polega ta wstępna rezerwacja. Nie rezerwujemy danego modelu samochodu, tylko miejsce w kolejce do właściwej rezerwacji, która ruszy dopiero w październiku. Aby jej dokonać należy udać się na stronę producenta, wypełnić krótki formularz i wpłacić opłatę rezerwacyjną wynoszącą 208 złotych. Całe działanie wydaje się dość abstrakcyjne, po co zaklepywać sobie miejsce do rezerwacji, a nie stricte sam model. Ci którzy jednak się na to zdecydują będą mogli liczyć na pewne profity.

Peugeot e-208
Mat. Prasowe
Zyski z rezerwacji

Największą zaletą rezerwacji jest oczywiście zapewnienie sobie pierwszeństwa do składania zamówień na model w październiku. Oprócz tego w każdej chwili będziemy mogli zrezygnować z rezerwacji, a tym samym otrzymać pełny zwrot wpłaconej przez nas kwoty. Dodatkowo ci klienci, którzy zdecydują się na zakup samochodu w wersji GT bądź GT line będą mogli wybrać jeden z dwóch prezentów. Jest to mianowicie zestaw do domowego ładowania bądź karta o wartości 4000 zł, do wykorzystania w stacjach ładowania.

Dzięki temu Peugeot e-208 może skusi klientów, aby zastanowili się nad zakupem modelu przed jego oficjalnym wejściem na rynek motoryzacyjny. Niestety dużą wadą całego przedsięwzięcia jest nieznana cena. Jako że jest to pojazd w pełni elektryczny to powinniśmy spodziewać się, że nie będzie należał do modeli z dolnej półki cenowej. Patrząc po innych krajach Europejskich, to w Holandii przyjdzie nam za niego zapłacić prawie 150 tysięcy złotych, choć jego Polska cena powinna być niższa. Peugeot e-208 może pochwalić się dużym zasięgiem wynoszącym do 300 km na jednym ładowaniu oraz sprintem do setki w czasie 8,1 sekundy.