PODZIEL SIĘ
Seat Tarraco FR PHEV

Seat postanowił także dorzucić swoje trzy grosze do oferowanych na rynku motoryzacji hybrydowych SUV-ów. Podczas imprezy we Frankfurcie przedstawi swój nowy model. Oto jak prezentuje się Seat Tarraco FR PHEV.

Niedawno pisaliśmy o najnowszym hybrydowym SUV-ie, który dołączył do oferty BMW. Seat postanowił nie odstawać od konkurencji i już wkrótce zaprezentuje światu swój model. “Wyposażenie Tarraco w napęd typu plug-in Hybrid doskonale ilustruje nasze dążenie do bardziej zrównoważonej mobilności, przy jednoczesnym utrzymaniu wysokiej dynamiki i przyjemności z jazdy charakterystycznych dla samochodów Seat. Tarraco będzie w segmencie SUV-ów jednym z niewielu modeli z hybrydowym układem napędowym typu plug-in” – powiedział Luca de Meo, prezes Seata.

Sercem Seat Tarraco FR PHEV będzie czterocylindrowy silnik benzynowy 1.4 TSI generującego moc 150 KM, zaś wspomagać go będzie motor elektryczny o mocy 115 KM. Razem wytwarzać będą moc 245 KM oraz zapewniać maksymalny moment obrotowy na poziomie 400 Nm. Seat swój sprint do setki wykona w 7,4 sekundy, a jego prędkość maksymalna wynosi 217 km/h. Pojazd został także wyposażony w baterie o o pojemności 13 kWh, dzięki którym przejedzie ponad 50 km na samym prądzie.

Seat Tarraco FR PHEV

Seat Tarraco FR PHEV z dynamicznym wyglądem

Oprócz hybrydowego układu napędowego Tarraco został wyposażony w pakiet stylistyczny FR, który nada mu ostrzejszy charakter. Znajdziemy w nim poszerzone nadkola, większy tylny spoiler, seryjne 19-calowe alufelgi, które wedle uznania będzie można zwiększyć na 20-calowe oraz tylne światła zainstalowane na całej szerokości klapy bagażnika. Całość dopełnia lakier pojazdu – Fura Grey, który został specjalnie wprowadzony dla tego modelu.

We wnętrzu kokpitu znajdziemy także dość pokaźne wyposażenie. Mowa tu o spłaszczonej kierownicy, elektrycznie sterowanych kubełkowych fotelach, wirtualnych zegarach oraz dominującym nad całością panelem dotykowym z ekranem o przekątnej 9,2 cala. Do listy należy także dopisać nowy układ ogrzewania postojowego oraz system Trailer Assist, który ułatwi kierowcy manewrowanie z przyczepą. Model zadebiutuje już podczas Frankfurt Motor Show. Z kolei pierwsze sztuki SUV-a trafią do swoich właścicieli dopiero w połowie przyszłego roku.