PODZIEL SIĘ
nowe logo KIA

KIA niedawno zarejestrowała swoje nowe logo. Oto jak prezentuje się unowocześniony emblemat koreańskiej marki.

Zaledwie kilka dni temu wyciekła informacja, że marka zarejestrowała w urzędzie patentowym nowy wygląd swojego logotypu. Teraz do sieci trafiły pierwsze zdjęcia, które sugerują, jak emblemat może prezentować się na żywo. Przyjrzyjmy się teraz fotografiom, które trafiły do koreańskiego portalu The Korean Car Blog.

Nie doczekamy się zmiany kształtu logotypu. Symbol KIA nadal pozostanie przy swojej owalnej formie, lecz zmienią się litery umieszczone na emblemacie. Znajdą się teraz zdecydowanie bliżej siebie i łączą się w całość. Dodatkowo ich linie zostały pogrubione, co pozytywnie wpływa na efekt wizualny. Zniknął również charakterystyczny ogonek u góry liter. Porównując oba projekty, nowe logo wypada zdecydowanie lepiej i nadaje nowego charakteru marce.

Znając politykę koreańskiej marki wątpię, aby zdjęcia pochodziły z oficjalnego źródła. Bardziej prawdopodobne jest, że ktoś zdobył cyfrowy plik prezentujący logo, przekonwertował go, a następnie wydrukował przy pomocy drukarki 3D. Wytworzony w ten sposób emblemat zastąpił tradycyjny znaczek marki na samochodzie należącym do autora zdjęć. Jeżeli ta hipoteza okaże się prawdziwa, to poniższa wersja może nieznacznie odbiegać od tej, która ostatecznie trafi do najnowszych modeli marki. Z drugiej jednak strony trzeba przyznać, że opublikowany emblemat pasowałby do designu koncernu.

KIA nowe logo